Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!
Zoeken
Niet gevonden wat je zocht? Probeer de zoekbalk eens uit.
Bestellingen
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
IDEAL
Apple Pay
Klarna
Creditcard (VISA/Master)
Bancontact
Google Pay
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is aangekomen?
Als je bestelling beschadigd is aangekomen, neem dan direct contact met ons op. Stuur foto's mee van de schade en we zullen het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Je kunt je bestelling wijzigen of annuleren zolang deze nog niet verzonden is. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op via live chat, e-mail of telefoon.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Live Chat: Je kunt ons bereiken via de live chat, en we reageren meestal binnen 15 minuten.
E-mail: Stuur ons een e-mail en we reageren doorgaans binnen 2 uur.
Telefonisch: Je kunt ons ook bellen. We zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag van 07:00 tot 18:00. En vrijdag van 07:00 tot 17:00.
Producten
Wat moet ik doen als mijn product niet op voorraad is?
Als een product tijdelijk niet op voorraad is, brengen we je op de hoogte van de verwachte leverdatum. Je kunt er dan voor kiezen om je bestelling te annuleren of te wachten tot het product weer beschikbaar is.
Zit er garantie op de producten?
Wij doen ons best om onze producten in topconditie te leveren, maar als er binnen twee jaar na levering een gebrek ontstaat, kunt u aanspraak maken op garantie volgens het Europese en Nederlandse recht. Wanneer u een gebrek ontdekt, dient u dit binnen een redelijke termijn (minimaal twee maanden) te melden, waarna wij kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.
Bezorging
Leveren jullie ook in België?
Ja, wij leveren zowel in Nederland als in België. De bezorgkosten en leveringstijden zijn hetzelfde als binnen Nederland.
Wat zijn de bezorgkosten bij TuinLeveringOnline.nl?
Standaard bezorgtarief: €59,99 per zending voor big bags.
Pakketdiensten: Voor kleinere materialen via pakketdiensten geldt een verzendtarief van €12,50 per zending.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer waarmee je je pakket of big bags kunt volgen.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?
Als je niet thuis bent, neemt de chauffeur contact met je op. Als je niet opneemt, kijkt de chauffeur naar een gepaste plek om de big bag te plaatsen, zodat deze veilig wordt afgeleverd.
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Big bags: Bestellingen van big bags worden doorgaans geleverd binnen 2-3 werkdagen. Kleine materialen: Deze worden via DHL geleverd en komen meestal binnen 2-3 werkdagen aan.
Leveren jullie op specifieke tijden?
We werken met externe transportpartners, waardoor we geen exacte leverdatum of tijdstip kunnen garanderen. De levering vindt plaats binnen een vooraf aangegeven tijdsperiode. Je hoeft niet thuis te zijn bij levering, zolang de losplek goed bereikbaar is en duidelijk aangegeven wordt.
Heb je een vraag over je bestelling of iets anders? We denken graag met je mee en helpen je bij het maken van de juiste keuze. Stuur ons een bericht via de chat of mail ons direct!